Black & Decker jest pewny jakości produkowanych przez siebie produktów i oferuje ponad-przeciętne warunki gwarancyjne dla ich użytkowników. Warunki te są dodatkowe w stosunku do Twoich uprawnień ustawowych i nie w żadnej mierze ich nie podważają. Gwarancja jest ważna na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Wolnego Handlu.
Jeśli Twój zakupiony produkt Black & Decker ulegnie uszkodzeniu wskutek wady materiałowej lub wady montażu w przeciągu 24 miesięcy od daty zakupu, Black & Decker gwarantuje wymianę wszystkich uszkodzonych części i naprawę produktu, z wyłączeniem elementów podlegających normalnemu zużyciu wskutek eksploatacji, aby ograniczyć do minimum niedogodności dla klienta pod warunkiem, że:
- produkt nie był używany do zastosowań profesjonalnych,
- produkt nie był niewłaściwie używany,
- produkt posiada trwałe uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi, (przedmiotami, substancjami, w wyniku wypadków, itp.),
- były podejmowane próby naprawy przez osoby inne niż autoryzowani agenci serwisowi Black & Decker lub pracownicy Black & Decker.
Składając reklamacje należy przedłożyć sprzedawcy lub pracownikowi autoryzowanej stacji serwisowej dowód zakupu, a Twój produkt musi posiadać znak CE na tabliczce znamionowej, jak pokazano poniżej:
Kliknij tutaj aby wyszukać Twojego najbliższego autoryzowanego agenta serwisowego Black & Decker